יום שלישי, 30 באפריל 2013

אחרי הירידות: עוד תבאנה עליות

ידעתי שזה ממתין לי בסיבוב. הנפילה הראשונה, אבל ממש, לא הרגשתי שנפלתי. לא התנפלתי על איזו עוגת קצפת, לא זללתי צלחת עמוסה פסטה שמנת פטריות לתיאבון, לא ממש לא.
אולי זה היוגורט 11/2% במתיקות מעודנת שעולה 4 נקודות אבל כמובן חשבתי עליו בתור חלבון בעודו פחמימה בהסוואה.
אולי זה הסנדווי'ץ שאכלתי אתמול בהופעה , שעלה לי 12 נקודות ומבחינתי היה רק חריגה ב2 נקודות מהתקציב היומי והצעדה לפארק שוני וחזרה כבר הייתה חצי מזה. אולי באמת אכלתי יותר נקודות ממה שרשמתי? (סביר להניח...)
אולי כי דווקא כן התעמלתי הרבה השבוע? (הלכתי עם בועז בעלי מהבית לצומת שילה וחזרה, בנוסף להתעמלות הקבועה) ואולי כמו שהמדריכה אמרה: אכלתי לפני השקילה..

 (כלל חדש: אסור לאכול שעה לפני השקילה )

אולי השקילה בשבוע שעבר הייתה מוטה איכשהו, הרי נשקלתי בבגדי התעמלות, ואולי העגילים שלי שוקלים חצי קילו?
בקיצור, עליתי קילו.
כן, גבירותי ורבותי, כשהתחלתי בלוג זה בשמחה והתלהבות חשבתי שאהיה סיפור הצלחה מסחרר, ולא ממש חשבתי שכמו שאני מספרת על המשקל ההתחלתי שלי אהיה מחויבת גם לספר לכם על חוויות לא נעימות כמו לעלות קילו.
טוב אז מאזינים ומאזינות עליתי קילו והמשקל עומד כעת על 83.5 בשקלול של כמה שבועות שאני בתוכנית (3) זה יוצא ממוצע של  500 גרם הורדה לשבוע. שזה בכלל לא רע. אבל הייתי בטוחה שאני כבר ממשיכה בשוונג המסחרר של שבוע שעבר.
חברתי שרה ניחמה אותי שקילו חדש יותר קל להיפטר ממנו (את זה עוד נראה)
ואני אמרתי לעצמי: את ידעת שיהיו לך עליות וירידות, ועכשיו שעלית במשקל, למה שירד לך המצברוח?
אז תפסתי את עצמי בידיים ומיד לאחר המפגש חזרתי לרוטינה שלי ורכבתי על אופני הכושר 30 דקות.
טוב נחזור לתוכנית ונקווה לטוב! הרבה ברירות אין לי!! חזרתי הביתה והכנתי לי גלילות חצילים מ100 גרם גבינות 5% מעורבבות (3 נקודות) ומרק כתום וקוסוקוס מלא.
אני ממשיכה לשמור...גם על הנקודות וגם על המצברוח!
הגבינות שמככבות במתכון הזה: גבינה לבנה, גבינה מלוחה חמד 5%, גבינה בולגרית 5% מעודנת של משק צוריאל.
לשבועות אני אי"ה אחממם 2 כפות שמנת מתוקה 10% עם כף פסטו ואטבול את הגלילות בפנים. זה יהיה מעדן.
אגב הפסטו שלי בטח פחות מ3 נק' לכף כי הוא מכיל רק עלי בזיליקום שמן זית ושום וקצת מלח ולימון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה