יום שלישי, 9 באפריל 2013

פרק ראשון: איך הגעתי לשומרי משקל

או לחלופין: הרפתקאות מבסוטה בשומרי משקל


החל משבוע שעבר התחלתי שומרי משקל וחשבתי כמה מגניב זה יכול להיות לתעד את התהליך שאני עוברת. לכן החלטתי לכתוב יומן שומרי משקל. זה לא היומן הזה שמקבלים בפגישה וכובתים בו כל מה שאוכלים, את זה קיבלתי ואני ממלאה באדיקות. (רואים שאני חדשה...) זה יומן שיתאר את החוויות שלי במסע הזה.
התחלתי שומרי משקל מ2 סיבות: הראשונה: הסנטר הכפול צץ אצלי לאחרונה , ממש תוספת לא כייפית.
אני בוורוד בצד שמאל של התמונה, עם בתי במסיבת הסידור.
יעל שושני שומרי משקל יומן
השניה, אמא שלי הציעה לממן לי את העסק, והחלטתי לתת לזה צ'אנס.
אף פעם לא עשיתי קודם לכן שום דיאטה מסודרת. בחיים לא. הצלחתי יפה מאוד לשמור על משקל של 85 קג' בין הלידות, אבל גם זה יותר מדי, ויש מקום לשיפור. אז הנה גיליתי לכם את המשקל ההתחלתי שלי.
אני יוצאת למסע, לשיפור הרגלי האכילה שלי. למעקב ושיקול דעת מה לאכול מתי ואיך. אני מקווה להכניס לתפריט מאכלים בריאים ומזינים. ואני אשמח לעשות זאת בכייף.
במפגש הראשון של השומרי משקל הייתי בהלם. אהובה המדריכה הפתיעה אותי בעוצמות שלה ובסגנון של מפקדת הכיתה.
" מים, זה הנוזל השקוף הזה שיוצא מהברז, לא שום דבר אחר!"
" את חייבת לאכול! לאכול כדי לרזות"
אני שומרת על ראש פתוח ומחכה למפגש הבא, אחרי יום העצמאות.

תובנה מהמפגש הראשון: שווה להישקל על הבוקר, בבוקר שוקלים פחות!!

לאלה מכם שלא מכירים אותי, שמי יעל שושני, ואני בעלת האתר מבסוטה: לקחת את החיים בשמחה ובקלות ובבלוג הזה אני לגמרי מתכוונת להיות מבסוטה בשומרי משקל!!


תגובה 1:

  1. יעל מותק בהצלחה רבה! מניסיון, אחרי חודש-חודשיים קשים מגיעות המחמאות מכל הסביבה וזה נותן הרבה כוח... ליטל

    השבמחק