יום שישי, 19 באפריל 2013

שקילה ראשונה

בעצם זו השקילה השניה אבל זו הראשונה מאז שהתחלתי את התוכנית.
יום לאחר יום העצמאות , בצהריים ולא בבוקר (שוקלים פחות בבוקר) עם בגדי חורף, שקלתי 500 גרם פחות מהשבוע הקודם.
יש! אבל אני לא מרגישה כרגע פחות רזה, או יותר קלילה או מה שזה לא יהיה. אני מברכת בכל לבי את בורא העולם נתן לי "חופשת שדרוג"  כי זה באמת מאמץ כל יום להכין לי ירקות ומוקפצים למיניהם.
בפגישה מתברר לי שעשיתי כמה טעויות גדולות: הראשונה: אכלתי פחמימות חופשי.
נכון, עמדתי יפה בכמות הנקודות שלי (28) אבל חופשי טחנתי לחם, פיתה, ואפילו פיצה..........
המדריכה שלי אהובה אישרה שלא כדאי לבזבז 9 נקודות בארוחת הבוקר.

מיד לאחר הפגישה ביום רביעי דיוושתי עשרים דקות במכשיר אופניים, וביום שישי שלאחר מכן נסעתי להתעמלות הקרויה core וריקודי בטן. אחד הדברים הנהדרים בזה ששומרים על כושר זה המצברוח הטוב שזה עושה.
תארו לעצמיכם שהייתי סתם מובטלת כרגע בלי שומרי משקל ובלי שום התעמלות, הייתי יכולה למצוא את עצמי כל היום בולסת ארוחות שחיתות מול המחשב. (ואני די אלופה בארוחות כאלה)
אמנם קשה לי בהתעלמות וגם בריקודי בטן, בעיקר אני מוצאת את עצמי מנחמת את זרועותיי המסכנות:
"אני יודעת שזה קשה אבל יהיה בסדר, אתן תתחזקו ותהיו חטובות!"
והזרועות שלי עונות לי "כן בטח, על מי את עובדת?"
ואני: "עליכן!!"

תובנה: התעמלות של עשרים דקות = 2 נקודות. אפשר להרוויח כמעט כל בוקר 2 נקודות בקלות!

אני ממש אוהבת התעמלות בוקר. עושה טוב לי ולגוף שלי.

נ.ב. אני עדיין בשוק מהמדריכה. מעניין כמה פגישות ייקח לשוק הזה לעבור...בינתיים אני מבסוטה בשומרי משקל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה