יום חמישי, 11 באפריל 2013

היום השלישי בשומרי משקל


הבוקר בתל שילה, נפגשתי עם קבוצת נשים לתפילת ראש חודש ולימוד תורה. גיליתי שפלטת הירקות שלי מושלמת לארוחת ראש חודש ספונטנית. וגם כמה ירקות הם טעימים, בייחוד עגבניות שרי. עגבניות שרי הן הממתק הכי הכי מבחינתי, לא מתוק מדי...שימו לב לפלטת הירקות, היא הכוכבת שלי, קלה להכנה ולנשיאה, אחלה פיתרון!


וגם תפסתי, שלא כדאי לי לבזבז יותר מ6-7 נקודות על הבוקר. הייתה חלה מהממת וויתרתי עליה כי לפי חישובי היא עלתה יותר מדי נק'.  אני חייבת ללמוד להכין לי לחם קל כי אני בטוחה שהחלה הייתה יותר בריאה מהלחם קל התעשייתי אבל אחרי שאני רואה את הלחץ הזה בערב שממש לא כייף להיות רעבה החלטתי שארוחת בוקר תהיה בעזרת ה עד6-7 נק'.
השיעור היה על הקשר בין ספירת העומר לריפוי. השיעור העבר ע"י תמרה ספירו,בעלת ידע רחב ומדהים. בשיעור למדנו בין היתר, על אכילה מתוך הנק' הרוחנית שלנו.

נק' רוחנית: לאכול מתוך חיבור לחיות האלוקית שהמזון נותן ולנותן המזון. זה שונה מאוד מלאכול בגלל שרעבים או בגלל הטעם או כמעט כל סיבה אחרת.


תובנה: פעם ביום, אני יכולה לאכול כדי לקבל חיות מהמזון. שומרי משקל או לא, לאכול רוחני זה הכי, אחותי!

תודה לבתיה מידד על התמונות, יש לה אתרים מקסימים באנגלית, עם הרבה תמונות של תל שילה עוד בסביבה. מוזמנות להינות מהן בכייף. 
http://shilohmusings.blogspot.com/

אני ממש מבסוטה שה' נתן לי את ההזדמנות הזו לחולל שינוי בחיי. תודה ה' שרשמת אותי ל: מבסוטה בשומרי משקל!

תגובה 1:

  1. תפילת נשים
    ראש חודש סיון בתל שילה
    יום ו' 10-5 א' סיון תשע"ג 8:30
    יהיה דבר תורה קצר וסיור בתל
    נא לבוא, לפרסם ולהזמין חברות, משפחה ושכנות

    השבמחק