יום שלישי, 23 באפריל 2013

הפתעה בשקילה!

המלצה על גבינה -מבסוטה בשומרי משקל
איזו הפתעה! אני ממש מבסוטה בשומרי משקל!
בשבילי בכל אופן כשהמדריכה אהובה בשרה לי שירדתי 2 קג' הבוקר,
מה זה הרגשתי סבבה. טוב, נשקלתי בבגדי ההתעמלות שלי. וגם שמרתי מרחק מפחמימות השבוע והשתדלתי לאכול לא יותר מ8 נק' פחמימות ליום.
הגדרה לפחמימות: כל מה שטעים ,
זה מה שחשבתי בהתחלה. האמת הייתי מדוכאת מעצם המחשבה שאני צריכה להפחית את הפחמימות.
אבל יש עוד מלא דברים טעימים. ברוך ה'.
כמה המלצות: אני מאוד אוהבת לחם. רוב הלחמים הקלים מכילים בעיני יותר אוויר מלחם! בזכות אמא שלי עשיתי הכרות עם לחם "קסטן קל" שאפשר להשיג ב"עדן טבע מרקט". אגב יש שם מלא גבינות 5%.מומלצת במיוחד; גבינת בפאלו 5%. המיוחד בה זה המרקם שדומה לגבינת שמנת. אין לה כ"כ טעם בפני עצמה אז היא מתאימה לעוגות גבינה או לערבב עם מלח או גבינה מלוחה לטעמים מלוחים. היום גיליתי את הגבינה שבתמונה, ריקוטה מלוחה 5%. טעים ממש!

מבסוטה בשומרי משקל חטיף ב3 נקדות
חטיף שעולה רק 3 נקודות ליחידה

עובדה חשובה שלמדנו היום: לפני אימון חשוב לאכול פחמימה פשוטה, בתוך חצי שעה לפני האימון.

אז בחטיף שוקולד הזה יש רק 3 נק' ליחידה, ננסה לאכול חצי לפני אימון.



אחרי האימון חשוב לאכול חלבון עם פחמימות תוך חצי שעה. 


טוב עד כאן להיום. צריכה להמשיך לשמור!

תובנה: רזיתי אבל אני לא מרגישה יותר רזה. כנראה שהמשקל הפנימי הוא לא כזה שניתן לסמוך עליו..



נ.ב. אפליקציית שומרי משקל לסמארטפון עוזרת מאוד למעקב אחרי כל נק' האוכל והפעילות גופנית ומכילה גם מחשבון.

אפליקציה באנגלית (אבל הרישומים שמכניסים בעברית) כוללת מחשבון נקודות.

אפליקציה בעברית (שימו לב שהאייקונים להוספת מזונות וכד' נמצאים למעלה)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה