יום שני, 22 באפריל 2013

אתגרים בשבועיים הראשונים בשומרי משקל

קודם כל שבת זה אתגר.
בשבת קשה לי לסמן נקודות, אני פחות עוקבת וזוכרת כל דבר שאכלתי.
אולי אני אכין לעצמי כרטיסיות כמו שיש לגבאים בבית הכנסת למעקב אחרי העולים לתורה.

לשבת אני חייבת להכין מאכלים של סכום אפס.
שעועית ירוקה זה אחלה (אני מקפיצה במעט שמן זית, מוסיפה שום כתוש ורוטב סויה וזה כמעט אפס.)
אבל יש לו קצת תופעות לוואי: (גזים)
פעם הייתי עושה את זה עם שומשום ועכשיו לא רוצה להוסיף נקודות...


גם דלורית עשיתי במתכון אפס: חותכים לקוביות ואופים כשמטפטפים על זה קודם מעט מי מלח.

אבל זה לא מי יודע מה משביע.

הסלטים שלי בדרך כלל נדיבים בשמן, עכשיו התחלנו לחתוך.

אתגרים נוספים: כל מקום שיש בו כיבוד קל

תסבירו לי בבקשה איך צמד המילים כיבוד קל קשור ל: קרואסונים, עוגות, עוגיות מזרחיות, בורקסים, עוגיות ממולאות, בייגלה. 

מה קל בזה???

למדתי להביא לי ירקות חתוכים ואפילו סלט, עם קצת טונה ושעועית ירוקה (נשאר לי המון משבת)
ואחר כך ללכת להפליץ בצד...

תובנה: אולי כדאי לקצץ קצת בכמויות של השעועית. מלפפונים הם ירק הרבה יותר ניטרלי מהבחינה הזו.

טוב אני עדיין מבסוטה בשומרי משקל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה