יום רביעי, 1 במאי 2013

מבסוטה עם סושי

סושי זה אחד הדברים הטעימים בעיני.  פעם ממש לא העזתי לטעום עד שבמפגש אחד של פורום אוכל כשר מאיר בולקה הבשלן האגדי, התנדב להכין ולהביא לי לטעום. התאהבתי במאכל הזה. מאז עשיתי מספר נסיונות להכין סושי בבית, וזה די טוב. איך להכין אני לא אכנס לזה עכשיו יש מחא הדרכות באינטרנט, רק אומר שהפחתתי משמעותית את כמויות הסוכר. אני מכינה סושי עם נתח של טונה אדומה שאני מפשירה יום קודם ומשרה ברוטב טריאקי ליממה, כשמדי פעם אני הופכת את הדג ושופכת עליו מהרוטב שבתחתית הכלי. אם אין טריאקי, שילוב של סילאן עם רוטב סויה , יעשה את העבודה .
עוד משהו טעים ששמתי היום בסושי זה רצועות דקיקות של קישואים שריססתי בספרי שמן ופיזרתי עליהם מעט מלח גס. אפיתי עד להשחמה קלה. זה היה כ"כ טעים, ממש כמו צ'יפס כך שזללתי אתמול בערך חצי מגש והיתר נכנס לסושי.
מכיוון שרק אני בעלי והודיה בתנו אוהבי סושי, החלטתי להביא את הסושי ככיבוד למפגש האחרון שלי בהשתלמות היום. ככה כולם יהנו ואני אוכל להתכבד בלי יותר מדי נקיפות מצפון. רק 3 נקודות ל6 יחידות אם זכרוני אינו מטעה אותי. במפגש בקושי אכלו, וגם אחרי שאני אכלתי ובועז בעלי עוד נשאר סושי למכביר, קפצתי לאלי גז, שף המסעדה בעפרה ונתתי לו לטעום. מה זה נהנתי לראות אותו מתמוגג. היה איתו חבר שהציע לקנות את כל מה שנשאר! איזה כייף, הרווחתי 40 שח! סבבה בסושי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה