יום שני, 27 במאי 2013

מעדן בשרי

היום הגעתי למסקנה שאני צריכה יותר חלבונים מגוונים וטעימים. חזרתי למתכון שאני מאוד מאוד אוהבת, חזה עוף במחבת. פורסים בצל לפרוסות דקות ומטגנים בכף שמן עד שמתחיל להיות שקוף. בינתיים מתבלים כל פרוסת חזה עוף בתבלין גריל, תבלין פרגיות וחלבון ביצה. מניחים את חזה העוף מעל הבצל, ומטגנים משני הצדדים עד שמוכן. טעים זה לא מילה. נראה לי מבחינת נקודות זה 4 נק' ל100 גרם.
ואיך הולך אתם בטח שואלים, אז כרגע אני קצת דורכת במקום, דווקא כשאני ממש הייתי שמחה להוריד עוד קצת כדי להיות חתיכה לבת מצווה של אחיינית שלי בשבוע הבא.
עוד כמה עובדות/המלצות שנודעו לי בשבוע שעבר:
עדשים, מש וכד' ממליצים בשומרי משקל לאכול פעם בשבוע למי שלא צמחוני. מחשיבים את הנק' שלהם כחצי פחממות וחצי חלבונים.  אז בעזרת העובדה הזו נפתר חלק מהמיסתורין של העמידה במקום. בשבוע שעבר הכנתי שעועית מש עם מלא בצל, ואכלתי מזה עם קינואה אדומה, ואורז מלא לפחות 3 ימים ברציפות...אחלה מג'דרה!
עובדה 2: זוכרות את המשפט ההזוי: תאכלי כדי לרדת? מסתבר שהשארתי יותר מדי נק' לארוחה של אירועים או ליל שבת, הגוף שמורעב קצת, נכנס לסטרס ומפסיק להשיל שומנים.
תובנה חדשה: לאירוע או לסעודת שבת יש להשאיר עד מחצית הנקודות,
אל תגידו שלא אמרתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה