יום ראשון, 9 ביוני 2013

בת מצווה, או איך מתמודדים עם אירוע.

השבוע חגגנו בת מצווה לבת אחותי אפרת. אחותי, בישלה בנוסף לקייטרינג, מה שהתברר ללא ספק כיותר מדי אוכל.  אני השתתפתי מאסיבית הן בבישול והן בסידורים. יום מאוזן זה לא היה משום בחינה.
השתדלתי לשתות אבל,  כנראה בכל זאת קצת התייבשתי,בכל זאת, באר שבע בחום איימים.
באירוע עצמו אכלתי צלחת מלאה ירקות ולאחר מכן חגגתי על המאכלים הטעימים. אמנם אכלתי פחות ממה שהייתי אוכלת ללא השומרי משקל, אבל נהנתי ממש. גם גיליתי שביס קטן מקינוח מספיק לי בדרך כלל כדי להנות. ובכלל אני מעדיפה מלוח.
אז בשורה התחתונה עמדתי במשימה לשבוע זה, עם הרבה פעילות גופנית והרבה רביולי בשמנת שגם לקחתי הבייתה, נשארתי באותו משקל. אחרי יומיים של מאכלים בשמנת, כבר התגעגתי לחזור. לסדר הרגיל שלי. ובשמחה חזרתי ליותר ירקות, גבינות ולחם מלא.
טוב, אני כבר סקרנית לדעת מה הלאה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה